Vad har jag köpt?

Kom precis hem ifrån UTS och frågade mig själv: Vad har jag köpt här usa? Svaret på den frågan delar jag med mig med er! Försökte fota allting jag köpt här vet inte om allt kom med men ungefär.

(kvaliteten på bilderna är kanske inte den bästa men men)



Baslinnen.
Det bruna och marin blåa är ifrån Abercrombie and fitch
Det vita med spets och gråa är ifrån Abercrombie
Det svarta och andra vita är ifrån forever 21



Stickad tunnika ifrån forever 21.



Stickad sockor, ögonbindel som jag tänkte ha till planet.
Victoria's Secret.



Två par sov shorts - Victoria's Secret
3 av 6 trosor ifrån Calvin Klein.



två par armband - Victoria's Secret
ett armband - forever 21
ring - (köpte i Westport) H&M
ring - (fick av kusin)



Början av års förbruk av icebreakers



Min nya älskling (ser dock bättre ut i verkligheten)
Man kan ta bort de långa bandet också.



Starbucks mugen!



Twilight - engelska (fick Charlottes, hon har läst ut dom)
New moon - (samma)



neccesär - juicy fick i julklapp av familjen M


långärmad tröja - Victoria's Secret



Mörkblå kort kofta - Centry 21



svart/vit kofta - forever 21



Två tröjor som ser konstiga ut på bild moster hittade dom till mig - Forever 21



grå långärmad tröja u-ringad, stickad
blå vit randig långärmad v-ringad
blått linne med vita prickar
vit baslinne med spets
allt de här - American Eagle Outfittters.

Jag vet att de ligger lite i tvätten. Men hitills blir de här bra.

Får se hur de blir om de blir mycket mer.

xo-ox
CIAO


Kommentarer
Postat av: maja

Abercrombie and fitch är den bästa affären som finns :D

2009-01-08 @ 20:45:01
Postat av: Lotta

Om jag hör dig knysta till mamma o pappa om att det är synd om dig så sätter jag mig på första plan hem till SVE och dunkar vett i dig.



Jättefina saker, gillar armbanden från VS.



KRAM

2009-01-09 @ 03:49:59
Postat av: Linnea

Haha då ska jag berätta att jag köpt mer än hälften av allt de här med pengar från min egen ficka!

Som jag tjänat ihop :D

hahaha.

kramkram

2009-01-09 @ 04:30:30
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: sophie

säljer du icebrakers,

köper ett packet mint tabletter för 40 kr :O

2009-01-13 @ 19:17:15
Postat av: sophie

köpa icebrakers? :O

2009-01-13 @ 19:18:02
Postat av: Anonym

hur mycket kostar ett packet icebreakers där du köpte dom, och vilken affär köpte du dom ifrån?

2009-02-06 @ 19:43:18
Postat av: Linnea

Ett paket icebreaker kosta 1,50$ och jag köpte dom lite överallt mataffäer i USA. Det finns inte i sverige ju (:

2009-02-06 @ 20:02:39
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0