Underbara läsare..

.. ja hörni! Här sitter jag på andra sidan jordklotet och läsar antalet stiger dag för dag. Jag bloggar mest för min egen skull och för att kunna ge er något av de! Gör jag de? Iallafall jag försöker uppdatera så mycket jag kan blir på morgonen motsvarar eftermiddag/kväll i SV och kvällen här motsvarar natt hos er. Jag ska försöka göra de här sista dagarna till otroligt minnesvärda dagar och jag kommer såklart lägga in massvis med bilder! Fortsätt kolla när ni vaknar och somnar så borde de vara något nytt! :D
CIAO
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

läser alltid din blogg !, fortsätt skriva. Headern är superfin :)

2009-01-06 @ 12:41:53
Postat av: elsa

kul att det går så bra för dig ! läser bloggen regelbundet , hoppas du har det bra i usa :D

men jag har en fråga ? har då en egen blogg och får kommetarer då och då , men var ser man läsarantalet ? har varit inne på statistik men fattar inte så mycket där . ha det bra och fortsätt blogga !

2009-01-08 @ 18:08:02
URL: http://hunny.blogg.se/
Postat av: linnea

elsa: :). Läsar antalet ser man på staettiskten. Det är ju en statestik med blåa pilar upp och ner och röda. Röda är personer som klickat in på din blogg, (röda är oftast mer än blå), blåa är de läsar antalet som du har. Står de "100" där blåa är så har du 100 läsare. Hoppas du förstått.

kram

2009-01-08 @ 18:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0