Tråkigt

Här kommer ett ganska tråkigt inlägg. Vaknade halv fem imorse och läste twilight. Satt uppe till sent igår och fixade med min ipod, alltid kul med ny musik. Nu äger min ipod ingen tråkig "tycka synd om sig själv" rap längre. Haha.

Nu sitter jag och är drygt klar ska sminka mig. Och kollar på mtv och dricker te och funderar på hur jag ska kunna läsa ut två böcker, den ena på jag tror 600 sidor och den andra 400 samtidigt. På två olika språk? Ja de får vi se.

SKola idag, hemkunskap för första gången första lektionen. Didde ska få sina icebreaker också haha.

Vi hörs sen!



Twilight på engelska och Shoo bre på svenska. Läser båda just nu efterosm jag inte får läsa en engelsk bok i svenskan. Sen New moon uppföljaren ill twilight också på engelska.



Morgon te ur favorit mugg

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jag vet att du hatar mig, men jag måste säga att du är jätteduktig på att blogga! Jag gillar verkligen din blogg du skriver innehållsrika och väldit bra inlägg!...

2009-01-13 @ 15:58:07
Postat av: Sofia

Hej,

superfin blogg =)

Jag har en fråga, hur får jag den där länken (startblogg.se och bloggtrafik) uppe i hörnet?

sköt om dig

2009-01-13 @ 18:40:48
URL: http://sofiahugosson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Att jag hatar dig är väl lite att ta i. Jag känner dig inte och har varit ganska skeptisk kring människor under förra året. Jag hatar faktiskt ingen och känner som sagt inte dig.

Tack så mkt sötis!

2009-01-13 @ 20:01:10
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej sofia!

Du klickar på länkarna sen får du en kod om du klickar på liksom lägga till blogg och sen så får du koden och klistrar in den på kodmallen man får pröva sig fram lite.

Tack kul och höra.

desamma

2009-01-13 @ 20:03:15
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0