Orange County

Hörni ni vet när man tittar på en tvserie och verkligen drömmer att man får åka och gå på samma stränder, sitta i samma resturanger, stå på samma ställe som vissa av inspelningarna är inspelade på? Jag har alltid sen jag blev fast av OC velat åka till bland annat piren, baitshop, stränderna och allt de där imorgon ska vi åka dit! Vet ni hur glad jag blev när mamma sa de? Hon är allt bra snäll hon. Hon har skrivit ut alla papper på hur man tar sig till baitshop, "harbor high", piren och alla ställen som oc är inspelade på! Jag har ju i år varit fast vid tv programmet och har alla boxar och imorgon kommer jag se de där på riktigt! Jag är helt galen! Haha!
Hoppas ni får en lika bra dag som jag !



Orange County here i come!

XO-OX
CIAO

Kommentarer
Postat av: danya

Jag är avundsjuk !! =)

2009-01-05 @ 15:24:19
URL: http://danya.blogg.se/
Postat av: Anonym

man ser värsta randen

2009-01-05 @ 16:29:30
Postat av: Anonym

om du vill se ett annat skoj program från OC se Real Houswives of Orange County imorgon kväll.... det är världens roligaste program...



Ha det så skoj imorgon....



Byt bilden NU



Gudmor

2009-01-05 @ 16:35:20
Postat av: Anonym

lyckost

2009-01-05 @ 18:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0