Maya sover och Linnea ödslar tid på..

En lista!

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV


1. Är du singel?
Ja.
2. Är du lycklig?
Absolut!
3. Är du uttråkad?
Haha annars skulle jag inte skriva den här!
4. Är du ledsen?
Nej. Bara glad.
5. Är du italienare?
Nej det är jag inte.
6. Är du cooling?
Ja men självklart.
7. Är du från irland?
Irland - nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Ja men visst.

-------

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Absolut. Jag har fallit för folk vid första ögonkastet. Kanske inte liksom "kärlek" men det är klart. Inget är omöjligt.
2. Har du blivit sårad någon gång?
Ja det har jag.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?
Jarå.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne?
Jag brukar inte dölja mina känslor, men det har hänt i sammanhang där jag inte velat förstöra något.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
Nej, dessvärre inte.
6. Har du haft en hemlig beundrare?
Vet väl inte jag, visste jag skulle han inte vara hemlig?
7.Är du kär?
Nej "kär" kan man absolut inte säga.
8. Vill du gifta dig?
Absolut! När jag blir äldre.


TIO "HAR NU NÅNSIN..."

1. Bilvit påtagen när du försökte rymma hemifrån?
Jag "rymde" faktiskt en gång för jag var så arg och ingen märkte de. Det blev värre när min mamma insåg att jag var borta. Haha.
2. Brutit ett ben
Mitt högra ben, haft en spricka i handleden, brytit höger armen.
3. Ångrat nått?
Absolut. Jag ångrar att jag la ner månader på energi på att vara deprimerad.
4. Hoppat Bungeejump ?
Jo trots min höjdskräck så faktiskt.
5. Ljugit för någon du tycker om?
Det händer ofta att jag ljuger om mina känslor för dom jag tycker om.
6. Ätit en hel tårta?
En hel kan jag inte tänka mig att jag tryckit i mig.
7. Gjort bort dig offentligt?
Absolut, jag är ganska klantig av mig.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?
Ja! Det ångrar jag.
9. Gråtit när ett husdjur dog?
Jag har faktiskt konstigt nog aldrig haft ett husdjur.
10. Velat försvinna?
Ja, onödigt de. Jag menar man lever bara en gång.
 
SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde?
Tror det var Maya.
2. Telefonsamtalet du fick?
Maya eller mamma. Vet inte. Hittar inte mobilen.
3. Personen du var med?
Maya
4. Roligaste grejen som hänt?
Kommer inte ihåg. Det är alltid roligt att kolla på när Maya sover;)
5. Personen du smsade?
Det var Maya!
7. Du skrev till på myspace?
Har inte myspace.
8. Du kommenterade?
Säkert något på tvn. Eller någons blogg.
9. Du tillbringade natten med?
Natten har inte börjat. Maya sover som en stock i min säng. Blir det soffan för mig inatt eller tänker hon låta mig lika där bredvid henne? :)
10. Du kramade?
Jill. När Maya och jag var påväg till mig träffa vi henne i mörbyC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0