Lördag.

Blogg.se har inte velat sammarbeta idag och har därför inte uppdaterat.

Vaknade lite då och då men gick vid elva. Maya åkte för hon skulle med sin syster och köpa skridskor haha kul.

Nu är jag klar och ska till kevingestrand snart och gå på promenad med Jill. Känner mig helt full i kroppen och måste ut och gå lite. Vi kommer nog gå runt vallen och upp kanske tar en lång och då blir det väl förbi nora torg och upp mot mörby. Får se helt enkelt.

Ikväll tar jag de nog bara lugnt kan jag tänka mig. Har inga planer och tror inte det kommer bli några heller.

bråttom nu
CIAO

Kommentarer
Postat av: embla

Din fråga på frågestunden är bestavad, men resten av frågorna blir inom kort besvarade. kram

2009-01-17 @ 13:28:17
URL: http://emblalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0