Just now

Sitter och kollar på gamla avsnitt ifrån the hills. Vet inte varför men jag känner mig otroligt oarg och ostressad för vissa saker. Haha känns iallafall väldigt bra.

Idag hade jag 30minuters hemkunskap, 40minuters bank *lunch* no där vi börja med teknik = ny lärare = roffe. Han är rolig, ett tag. Sen blir det bara jobbigt. Om man säger till honom: Gud va kallt de är här inne så svarar han. "Ställ dig i ett hörn. Där är det alltid 90 grader" Ha Ha. Första gången man hör den är den bra, man skrattar men påriktigt. Efter att ha hört den så tröttnar man. Han är så logiskt och ska alltid göra skämt av allt. Iallafall så gick tekniken grymt bra. Kändes bra och så. PTn dvs blev katastrofal. Jag fick världens huvudvärk. Mådde illa och kände mig svimfärdig. Itne kul. Detta blev itne bättre när jag klev utanför dörren. Där väntade mig. En snöstorm. NO. Jag och Jill hade snackat om att gå till mörby och kolla på hm på kläder, träningskläder. Eller ja, något liknande. Jag kom hem med 1sportbh, byxor, tröja, linne. Tror det var de. Känns super kul inför torsdagen.

När jag kom hem satte jag mig i mitt älskade rum. Nu kollar jag på the hills som sagt. Väntar på vissa männikor jag behöver prata med. Dvs kommer dom nog in ikväll. Ska hjälpa pappa med maten. Kolla vad det blir.

Hörs senare.

CIAO

Här kommer sportbhn och linnet. Hitta inte jackan och byxorna.




Det var de jag hitta på nätet. CIAO

Kommentarer
Postat av: gudmor

Lilla gumman, sportbh behöver man verkligen inte på yoga - räcker gott med en vanlig eller en sporttop.



Sen undrar jag lite hur mycket nya kläder liten Linnéa verkligen behöver och hur i hela världen har du råd?



Kram

2009-01-20 @ 18:26:47
Postat av: Linnéa

Haha den va nog inte till yogan. Utan lite till överhuvudtaget. BRa att ha.



Jag har ungefär 750 kronor kvar ifrån usa. Jag kan leva på de ett tag. Detta idag var dock en tidig fölsis present eftersom jag önska mig träningskläder och jag börjar ju yogan på tors.



KramKram

2009-01-20 @ 18:29:03
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur 2300 kr kunde bli 750 PLUS alla dessa små linnen, armband, väskor etc frångår mitt förstånd...Eftersom jag faktiskt vet vad mycket kostade....



Du har mami o papi lindade runt ditt lilla finger...snyggt jobbat.



Yoga är det på Villa Vi eller?



KRAM



2009-01-20 @ 18:50:44
Postat av: Sofia

Vart tränar du yoga ?

2009-01-20 @ 19:11:40
URL: http://sofiahugosson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

moser: Nej men du, jag handlade ju BARA på rean i sandiego. Asså påriktigt BARA på rean.



Haha, nejnej.



Jo ja.



KRAAAM



Sofia: Jag tränar ju inte än. Jag och Jill har anmält oss till en grupp på torsdagar på villavi. :)

2009-01-20 @ 19:52:24
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: tamali

åh, yoga är jättekul (: och villavi är bäst (a)

2009-01-20 @ 21:46:22
URL: http://tamali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0