Fiende? nej tack!

Jag började tänka när jag står här och steker sötmandel och började fundera på hur många jag egentligen varit otrevligt, uppkäftig, sårat osv. Under tiden jag måde dåligt och när jag var ett shydundrans attitydproblem. Jag har haft vissa läsare som kommentarer; ag vet att du hatar mig men... blabla. Herregud jag skäms ju! Vadå hatar? Har jag gett intryck till en annan människa att jag hatar henne/honom. Det är ju helt galet.

Jag vet att jag har folk som läser mig blogg som tror och har fått uppfattningar om att jag ogillar dom. Dessa personer ska veta att om jag gett intryck som detta till er. FÖRLÅT! Jag menar de. Jag kan säga ärligt jag hatar ingen människa. Jag ogillar människor men de är inte så att jag ogillar folk jag inte känner. VERKLIGEN inte.

Mina attitydsproblem har lagt sig. Men jag hade sånafördommar om folk förut. Och jag vet precis varför. Jag hade fördommar om folk för: jag är rädd att bli sårad, då dömde jag folk istället för att reda ut saker. Jag var nog väldigt ytlig förut och kunde se en människa säga: hon är bitch. Även om jag aldrig pratat med personen i fråga.

Ni ska veta att jag ångrar alla jag sårat. Alla jag sårat utan anledningar. Jag hatar ingen. Jag ogillar inte folk jag inte känner. Jag var bara tvungen att förmedla detta.

Tillbaka till bakning!
ciao alla sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0