Får man plats här eller?

Efter nio och ½ år med Maya så vet jag precis hur hon är när hon sover.
1. Hon hatar om man väcker henne.
2. Hon vill alltid ligga längst in.
3. Hon rör sig väldigt mycket. Detta beror på att hon kan slåss och rulla över en.
4. Hon vägrar att flytta på sig när hon somnat.
5. Hon vet vilka kuddar hon vill ha.
6. Hon somnar alltid före mig.

Ja! Mitt problem just nu är nummer fyra. För nu har hon lagt sig tvärs över hela sängen och jag kommer få en fet smäll om jag försiktigt försöker lägga mig bredvid henne haha. Hon har pratat lite om att tusen gånger hundra är ett och att jag ska vara tyst. Jaja hon sover gott iallafall.

Så!



Detta var när hon precis somnat. Jag tyckte de var bra att jag också skulle få plats. Nu ser situationen annorlunda ut.



Tidigt natt käk tidigare ikväll!



Får väl städa undan lite och lägga mig i min soffa och sova om hon envisar sig. Hahah. Det gör då  inget mina ben ligger utanför men den är skön.

Allt för mig!

xoxo
ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det fincrisp på bilden 2 ? :O

2009-01-17 @ 12:43:47
Postat av: Anonym

yesyes

2009-01-17 @ 12:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0