breakfast

Idag blev det en banan, iskall juicedrink och te!

Jag dricker persian eller russian earlgrey te! Idag blev det persian.

Juicedinken består av: fystahallon (dvs iskalla), 1,5dl vaniljyoughurt, 2,5dl hallon/persiko juice. Den blev god. Jag hade inte alla ingredienser som stod i recepten i pressat. Så jag mixra ihop lite annat också. Så istället för att använda kookosgrädde och vanlijglass tog jag vaniljyoguhurt. Den smakar väldigt mycket hallon så om man inte gillar hallon gillar man inte den här. Jag själv tyckte den smaka ur gott!.



Här blandas de! JAg behövde inte så mycket eftersom det bara var till mig. Och de där som är i räcke rkanske till 1½ stora glas.



Ingredienserna i dagens frukost!



Såhär blev de!

CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du saft i smooti? :)

2009-01-19 @ 21:21:05
Postat av: Linnéa

Detta är inte smoothie! Asså det blev nog mer en juicedrink liksom. Men ändå liksom "tjock" pga vaniljyoughurten. Jag har haft saft i smoothie innan om de var de du mena! :)

2009-01-19 @ 21:32:21
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0