År 2008...

.. Här kommer en sammanfattning av varje månad och bilder ska se vad jag kan hitta till vilken månad.

Januari - den här starten på året var den värsta. Jag lämnade 07 inte bakom mig utan försatte i samma spår som jag slutat. Jag blev även kär i Adrian och hade världens finaste killkompis Didde som verkligen visade mig en äkta vänskap, hur dn såg ut. Jag brjade året med min bästavän Maya sen nio år tillbaka och vi var väldigt överdrivna och året fick ingen bra början.



Jag och Sofie på förra årets nyårsafton.



Jullovet spenderades med Jill.



Och ja..



Och ja, vi började känna oss hemma i parkeringsgarage.



Och det var fasoner



Och de var jackan.



inga kommentarer.



ÄVen om det var löjligt så gjorde jag de med min bästavän och där fanns inga gränser.



Maya och jag fick gratis biljetter till JUNO som vi gick på med bästisarna Kalle och Fred.



Min födelsedag ägde rum 27 januari och den spenderades delvis på IP kollade på Pierre.
Sen var det jag och Maya och våra nappar.




Februari - jag måste nästan säga att de här var en av de jobbigaste månaderna det var då Adrian bestämde sig för att gå en annan väg och jag stod bokstavligen lämnade i mörbyc och såg han gå iväg. Men mig gick det tydligen ingen nöd på jag tröstade mig själv genom att gå på elverket 8/2 och ... lärde känna en av mina starkaste vänskaper de här året Hanna. Jag lärde också känna Fanny Lassi som jag fortfarande har en grovt starkt band med.



Trion innan elverket.





Smurfarna.



Mayas familj skulle flytta till kevingestrand och detta börjades packa ihop i februari.



Mayas då nya hus. från kråkslott i djhlm till funkishus på kevingestrand.





Mars - Vad hände i Mars? PampersCrew blev verkligen Pampers. Jag träffade Fanny första gången. Ja, och jag hade fortfarande ett stort otäckt håll efter Adrian. Fjortistider.



Bästavänner då som nu.





SKrattat har jag aldrig gjort som med er.



Träffade fflirtis första gången också.



April  - en månad fylld av smink!! Kommer inte ihåg April så speciellt bra faktiskt tyvärr.



denna härliga bild togs i april.





Vi var snygga och vi visste de!!!



Mayas och mitt hemliga tecken



Bilden talar för sig själv.





Maj - Vad hände i Maj? Tjejerna i klassen sov hos Nikita och de blev shyy dundrans fjortisparty!
Maya började hänga med killarna från täby och på så sätt lärde jag känna Colin..
Valborg spenderades med bästavännen på båt i grinda
Grönan öppnade och jag skaffade guldkort.
Vi började väl närma oss slutet av fjortis men det höll ändå i sig.




















ÅRets första bad!






Ja, de va tider de.



Juni! - skolavslutning, sommarlov, Adrian tog uppkontakten igen. Allting flöt på.



Grönan med tjejerna!'





Skolavslutningen blev otroligt jobbig iår eftersom vi skulle byta skolor jag och maya skulle gå skilda vägar och alla andra tjejer.



Hörni vet ni vad de här tog allt för lång tid! Jag gör resten sen är inte klar med Juni så ni får vänta för nu ska jag äta frukost!
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt :)

2009-01-02 @ 15:34:53
Postat av: Anonym

Schnygg bild på agnuws när hon äter pizza

2009-01-02 @ 23:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0