And then i was back in the reality...

.. Skolan var precis som den bruka. Kul och träffa alla igen. Blev dock irriterad av olika orsaker.

Slutade skolan med film om människans historia på SO, ganska otroligt att människan började som apa egentligen?

Ibland är det härligt att vara först på klasslistan. Vi ska göra redovisningar om böcker vi läst under hösten. Redovisningen ska äga rum fem till tio minuter och min svenska lärare har bestämt att börja från klasslistan.. bakifrån :) Detta innebär att vi kommer börja redan den här veckan på torsdag och jag kommer göra sist under vecka 7. Jag har alltså mycket tid att förbereda mig på. Detta tyckte jag lät väldigt skönt för min del.

Efter skolan gick jag iväg till mörby centrum och skulle ta ut pengar. Samma sekund som jag satte in kortet insåg jag att jag glömt min kod. Tre veckor kan tydligen göra mycket.. Jag dum som jag är prövade jag tre olika koder och alla var fel. Kortet omhändetogs och där stod en vrål hungrig Linnea utan pengar, utan kort.
Min data sladd har också sabbats och pappa håller på att plocka isär hela sladden hoppas de funkar.

Så de är bra och dåligt på samma gång. Skolan känns lite hektisk men det får gå ihop.

Hör av mig senare.
xoxo
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0