2 veckor?

Om två veckor fyller jag fjorton. Faktiskt mer exakt tolv dagar! Känns lite underligt att de snart gått ett år sen jag fyllde tretton. Känns som de gått några månader. Jag var på så dåligt humör att jag skrev en lista på alla bra saker som händer tiden framöver. Det blev såhär:

1. Helg imorgon!
2. Fjorton 27januari.
3. Kungsberget med skolan 29januari.
4. Ledig 30januari.
5. Februari! En månad närmare sommarn.

Blandannat de där.

Känns lite bättre. Ska försöka träffa Maya i helgen. Får se.

SKa nog krypa ner i sängen nu och läsa twilight. Kommer inte vilja gå upp imorgon...

xoxo
ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

anar en liten januari-depp.



Den går över. Du har ju massa kul framför dig.



Sen är det vips sommar och jag kommer hem - bara en sån sak.



KRAM och du, ett litet tips - det funkar inte att vara kompis med ex när man är i din ålder. Sorry men så är det.



Gudmor

2009-01-16 @ 04:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0