10 minus och halsont!

Mamma väckte mig och mitt halsont har inte gått ner! Typiskt! Gör ont när jag sväljer och pga min körtelfeber ska jag gå och bara kolla lite vad de är. Begär mig senare av till skolan där jag ska skriva Kemi provet.

Gick och kolla termometern och utomhus väntar mig tio minus grader! Tio minus!? Det är ju inte riktigt klokt. Vad är de för land vi lever i? Kanske bli fjällräven idag? Får se.

Ska kolla igenom kemin lite mer. Ska även klä på mig och äta något gott.
Får se. Men förhoppningsvis får jag gå till skolan sen. Hoppas de... mer kan jag inte halka efter nu.

Hur ser eran fredag ut?

xoxo
ciao


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Åh vad fin din nya design är!:)

2009-01-16 @ 15:13:25
URL: http://sigridjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0