Sjuk

Ännu en dag hemma. Tråkigt de men men. Kollar på one tree hill. Har hört att det är ganska många som ligger hemma idag. Ska nog ta tag i lite plugg också. Det som ska göras idag överhuvudtaget är.

- Börja med bokrecensionen jag ska redovisa vecka 7 tror jag.
- Hitta fakta om Louvren i frankrike (franska arbete).
- Svara på frågorna i hk som jag missade igår.
- Engelska. Oregelbunda verb &
UnitedKingdom
- Äta lunch.
- Skriva en novell (dock inte till skolan).
- Bli frisk!

Det ska jag väl klara av? Gör det nog inte riktigt i den (:

Hoppas ni har en bra dag!

CIAO


Kommentarer
Postat av: Emma

'Linnéa du e så sött på alla bilder <3

2009-02-04 @ 20:53:29
URL: http://abercrombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0