Ny header..

Fick suget att göra en liten header. Så där blev resulatet. Ni ville ha bilder där man såg mig. Inte för att jag ser ut som jag gör på bilder.. men iallafall haha.

Idag blir det Fanny igen. Skulle ha träffat Maya, men ungen har släktfest för hennes 300års(?) adliga släkt sida. Haha. Hon kanske kommer och sover hos mig ikväll istället. Nej jag ska in till staden och träffa Fanny för att jag ska köpa lite grejer. Bla. Legginsarna ifrån Gina (dock inte de jag la ut på bloggen). Sen så kanske jag ska köpa de stentvättade jeansen ifrån weekday. Får se. Ska träffa henen på tc klockan ett halv två.

Ha en super dag. IDag tar jag med kameran.

CIAO


Kommentarer
Postat av: alina

jag älsakr dig lillasyster

2009-02-21 @ 11:12:15
URL: http://elekt.blogg.se/
Postat av: H

Tycker du dom är snygga?

AJa ditt val bye.

P.S: dom är skitfula gjorda på 70-talet?

2009-02-24 @ 16:22:15
URL: http://fjortiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0