Hemsk natt

JA fyfasen hörni! Jag är nog den dummaste människan i världen. Jag satt i går kväll och klagade över att jag ville öppna fönstret. Mamma sa att bara jag stänger de. "jaja, de är klart". Så tio minuter innan jag la mig till sängs så öppna jag fönstret. Sen gick jag och la mig och somnade såklart! Vaknade huttrande mitt i natten och undra varför jag frös ihjäl även fast min två duntäcken. insåg att fönstret var öppet! AAAAGG det var minusgrader i mitt rum :O. Jag la mig under mina två täcken och försökte värma mig själv. Jag kom inte upp ur sängen för jag var helt säker på att jag skulle frysa till is på vägen dit. Så mitt tips till er. Är ni inte vana med öppet fönster sov inte med de. Natten blir hemsk. Har vaknat diverse gånger och bara legast och skakat.

Iallafall ska iväg till skolan snart. Jag tror jag kommer hem innan jag åker iväg till F. Ska lämna min väska och lite så. Så vi hörs senare.v Jätte bra va?

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0