Hemkunskap

Nu begär jag mig snart av till skolan! Trevligt. Ska ha hemkunskap första timman eller gruppen är indelad så jag har sovmorgon till 10.00 och har bara lektion i fyrtio minuter. Sen är det bank som följd av lunch sen teknik sen profiltid. Klockan 15.20 beräknad tid slutar vi. Jill ville ta en sväng förbi stan så jag får se. Kanske får hem den mintgröna tröjan jag tittade på i lördags?

Jag läste Shoo bre i skolan och igår kväll nu har jag cirka tio sidor kvar. Känns ur skönt! Där måste jag säga att jag varit duktig. Ska ta itu med svenskan idag på banken.

När jag kommer hem ikväll blir det skola som är nummer ett. Ska lägga in presenten och julklappen jag fick av Maria igår också! :)

Nej nu ska jag göra mig klar! Hoppas ni får en bra dag!
Idag blir det betydligt mer blogg.

CIAO



Här slänger jag in en liten tuff bild ifrån tidig höst 2008!
Humorist javisst ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hur får du bilder i kanten, alltså där under beskrivningen om dig? Kram

2009-02-10 @ 15:24:39
URL: http://sigridjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0