DALARNA

har varit uppe i dalarna sen i onsdags = dålig bloggning. Hann aldrig skriva de. Iallafall så kom vi upp dit och de va jätte mysiga dagar. Sex barn -12 och jag och min bror. Fyra vuxna. Ja, lugnt? NEJ. Men kul har de varit. Skidåkning i torsdags och igår pröva jag faktiskt snowboard. Har åkt en gång tidigare men nu ville jag pröva på riktigt liksom. Gick bra. Mathilda min kusin som går i fyran prövade också hon va riktigt duktig. Jag har nog bestämt att åka snowboard i åre på påsklovet. Får se hur de blir med de. Här kommer ltie bilder!




Söta unge! yngsta ungen på BARA 1 ½ år ! haha


Lilla jag.



Utsikt


Jag och Milla.


Lunch till åtta vrålhungriga barn.


Söta unge!


Kusin!



Snowboard



Värmeljus

Okej hörni, resten av bilderna kommer snart. NU: DUSCHEN.

Ikväll kommer wallins, ami och min barndomsvän Alice med hennes syster och mamma!
Trevligt.

CIAO

Kommentarer
Postat av: j

du var i rättvik eller hur? :)

jag var där också!

det är grymt härligt där!

2009-02-28 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0