BigBigWorld - Emilia

Melodifestivalen  var helt okej. Tyckte dock Marie skulle gott vidare och dom där scotts gubbarna vad var de för något? " Motorn hackar. GO oss" Jag kommer inte ens ihåg. Emilia gick vidare och det gjorde mig glad! Jag har gillat henne sen hon släppte "BigBigWorld" GO EMILIA. Jag och Maria la dock märke till att vi skulle varit programledare! Hhaha. Msn kontakt under hela tävlingen. Sen Alcazar är jag lite trött på. Annars orkar jag inte lägga märke till mera fel. Är itne SÅ insatt i melodifestivalen x)


Här har ni låten också (:
Jag älskade den här när jag var liten! De va min absoluta favorit låt!
Älskar texten...

CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var min favoritlåt när jag va liten åxå XD

2009-02-08 @ 10:11:13
Postat av: vive

den låten är jättebra!

2009-02-08 @ 11:53:28
URL: http://stockholmsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0