We Like It Sweet.

När jag ändå är i fatren och drar upp helgen, så fortsätter vi på söndagen. Vi vaknade tidigt tidigt av mitt alarm på mobilen. Vi var tvungna att städa undan allting efter gårdagen. Vi städade från nio till halv elva tror jag. Jag var mest och plockade och kastade på terassen och Maya städade köket osv. När vi bestämde oss för att gå till mörby och käka kladdkaka. Haha. Vi gick och satte oss i fylleparken.

 





Vi bestämde oss för att åka till gribbylund. Vi var där och gick på promenad. Skrattade åt alla galet likadana hus. Satt på ett dagis sen gick vi till en busshållsplats.





Sen så bestämde vi oss för att åka hem till danderyd igen och träffa Charlie. Vi satt på en brygga i stocksund och åt BJ - halfbaked. Dom bilderna inns här.

Nej nu ska jag sova vidare.

Ciao alla sötnosar.

Glöm inte frågestunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0