Take Me Home.

Nej, nu börjar jag vilja åka hem. Jag älskar åre och har njutit av varje sekund jag varit borta från stockholm men nej nu vill jag hem. Saknar Jillsan, Alex, Mimmi och Vicksan! Fina tjejer de. Längtar dock INTE till tio timmars bil färd ner till stockholm! Usch fy. Idag har de varit okej väder. DE sprack upp mot eftermiddagen. Vi var uppe mot toppen vid 11 och då var de kaos. Man såg inte en meter fram. Här kommer lite bilder!





Här hade vi kommit något längre ner, där uppe var de äckligt dimmigt alltså..



Sen bestämde sig jag och pappsen för att käka på kastrullen. Så vi tog oss genom nästan hela systemet och hamnade nära björnen. Här var vädret finare men himlen var dimmig.



Haha, detta var dock inget emot igår! Kan visa nån bild senare.



OTROLIGT snygg seriös bild på mig. Här va de jätte härligt väder!



fikade på twins.

Nej höreni! Nu ska jag avsluta detta inlägg med ett
CIAO

Kommentarer
Postat av: vive

Härligt det ser ut på de sista bilderna! :)

2009-04-10 @ 11:35:04
URL: http://stockholmsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0