Svar del I

Jag har en fråga: Kan du lägga ut bilder på dina pojkvänner du haft? Skulle vara kul! :D och lite info oxå!?
Ja du, klart jag skulle kunna, får se med de, för de är lite känsligt med visa. Speciellt när vissa fortfarande blir en del av mitt liv osv.

Hej, kan du inte skriva dom vänner som du bara har haft kort, typ en vecka, en dag skulle vara lite kul att veta :D
Åh, en vecka, jag vet faktiskt inte. Men tjejer/killar jag blivit bra kompis med på sistonde är Mimmi, Vickan, Alex. Har börjat umgås/prata mycket med Alexandra också (som gästbloggade idag). Hm.. sen har jag börjat socialicera mig rätt rejält och försöker träffa gamla vänner och hitta tillbaka till gamla godingar. Men nya vänner, mja. Jag vet inte. Men somsagt folk jag hittar tillbaka till och blir närmare med.

Beskriv dig själv med två ord och motivera
Om det inte är för känsligt: Varför var du depprimerad i vintras.
Vart handlar du dina kläder?:)
Omtänksam och familjekär
Motivera, jag har alltid varit sån som är redo att lösa andras problem före mina egna. Jag mår bra av att hjälpa folk med deras problem för de får mig att sluta tänka på mina. Men samtidigt kan de bli svårt, jag kan må dåligt av att veta allas djupa hemligheter. Men sån är jag, jag har lärt mig att leva med de.
Jorå jag kan berätta. Jag hittade inte mig själv.  Jag la hela mitt liv i en killes händer, när han släppte de så sprack allt. Han var hela mitt liv istället för en del av mitt liv. Det var mycket annat också. Kan inte direkt förklara egentligen. Jag tyckte inte jag dög.
Jag handlar på H&M, gina tricot. Finns många. Men dom och sen zara, bikbok, monki osv.

dricker du? och varför är du kompisar med små fjortisar som alex, mimmi och vickan? du kan få så mkt bättre! :) Menar verkligen inget illa, men fjortis är väl inte bara lite efter att var nu 2009 liksom ^^. Gillar din blogg starkt.
Nej jag dricker inte, de händer. Men inte varje dag.
Kanske du tycker. Men för mig är alla de tre tjejerna viktiga för mig. Dom har fått mig att inse att jag duger som jag är, jag får vara som jag vill. Och fjortisar, ja du, alla är som dom är. Anser du att dom är fjortisar är de ditt val, men alla tre har en insida finare än guld. Kul att du gillar mig blogg, men kommentera mina vänner behöver du inte göra.

Fråga till frågestund:
Vad heter du i mellannamn
Vart är du född?
Vad har du för framtidsdrömmar?
Laila Elisabeth.
Jag är född på danderydssjukhus.
Oj, mina framtidsdrömmar.. ja helt enkelt att lyckas.

Kan du inte lägga ut lite bilder på Adrian? Berätta om dina tidigare förhållanden.. bilder osv? :)
Klart jag skulle kunna, Adrian är nog de riktiga seriösa pojkvän jag haft. Jag har ju haft när jag var yngre. Men anser inte att t.ex. Colin, Erik osv. Att dom var förhållanden. Killar jag gillat mer. Men att lägga ut bilder på adrian och mig, och skriv om de, de är rätt känsligt för mig fortfarande. MEn vi får se.

Du kan ju alltid förklara varför du säger att det inte alls är bra att dricka och förtära alkohol, och sedan åka och "kröka" med kompisar, får jag gissa, nästan varje helg?
Svara gärna :) jag vet redan att det är fler personer som också skulle vilja veta det.
De är inte bra och förtära alkohol. Jag krökar inte varje helg. Men vem har sagt att jag är perfekt? Bara för de är dåligt att dricka betyder de väl inte att jag är världens under och aldrig gör saker som är dåliga.
Jag är fjorton år och lever mitt liv! Jag vill ha minnen när jag är äldre. Jag lever ju trots allt i nuet, tillskillnad från dig som tycker de är roligare att påstå saker som dessa :)

nar hånglade du senast med nån?
De var nån vecka sen.

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)
hmmm.. magnum, twister.

De där var de frågorna som kommit in hittills. Inte jätte många men nu har ni iaf fått svar.
Ni får gärna fråga mera men då i detta inlägg.

HEjdå sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej linneá,

Hur blev du kompis med vickan, alex och mimmi?

Det var väl nyligen?

2009-04-23 @ 12:15:12
Postat av: Anonym

vd sa dina föräldrar när du hade druckit?

har du vart du full?

her duu rökt?

din blogg e underbar!!!

2009-04-23 @ 18:45:04
Postat av: Anonym

är du oskuld?

2009-04-28 @ 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0