Somebody's Turns Thirteen.

I lördags var jag, Maya och Jill i stan. Sen åkte vi till mörby och jag och Maya vidare till Maya. Vi käkade köttbullar och makaroner. Senare på kvällen kom brudarna. Jill, Alex, Mimmi, Vickan, Charlie och Hanna. Tror de var alla. Älskade Victoria fyllde tretton i veckan och de skulle firas. Vi käkade kladdkakor med sprutgrädde, satt ute på Maya terass och vi snackade, skrattade galet, roade oss som man gör när man är ung. Vi satt där tills nio ungefär då vi drog vidare upp till centrum. Där satt vi ett tag, träffade Dennis, Dimitri och Diana. Vi chillade med dom ett bra tag och vid elva drog jag och Maya oss genom parken hem till henne. Vi slocknade framför Marykate&Ashley film. Här kommer iallafall bilder ifrån lördagskvällen!



Köttbullar.



Middag i solen!



GOTT!



Alexito!


Jag och min lilla tretton åring.



FIre



Söta tjejer.

Där har ni min lördag i bilder. Iallafall kvällen. Kameran stannade hemma när vi gick vidare därför tog bilderna slut där.

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Vad heter tjejerna som var med i den sista bilden ?

2009-04-22 @ 16:07:52
Postat av: Linnéa

Mimmi och Jill :)

2009-04-22 @ 19:32:23
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0