Silence..









Snart ska Amanda åka till centralen och sätta sig på tåget ner till malmö igen. Har haft en jätte mysig helg med henne. Jag åker till Jill, mysigt det med. Vi skulle ju träffat Adde och Danne men trots allt blir de nog inte så. Tyvärr. Ikväll kommer det nog bilder på kläderna jag köpte. De är galet fint väder ute också!

Kommentera gärna åsiker om bilderna jag lagt ut i helgen. Bättre eller sämre än tidigare? Vad ska jag fota? Osv. Hjälp mig lite så blir bloggen tio gånger bättre. Ikväll kommer en text om hur man blir/är stark. Kika in senare.

Ciao alla sweeties.

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 15:31:05
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har tagit väldigt snygga bilder på senaste tiden

2009-04-26 @ 18:16:56
Postat av: lovisa

asså de är lite töntigt att lixom skriva som om du gått igenom 40 år ;O asså du är fjorton inte 40 ;O asså det är lite överdrivet ta det inte fel ! men de är lite töntigt ,sry

2009-04-26 @ 19:49:24
Postat av: Linnea

Elena: De kan jag göra.



Anonym: Tack! (:



Lovisa: Jag skriver som jag vill passar de inte så kan du klicka bort min blogg. Tvingar dig inte att läsa. Vadå ta de fel? Kan man ta de på olika sätt? Säg inte sorry stå för de du tycker istället. Tack och hej.

2009-04-26 @ 19:57:13
Postat av: Erica!

Du har möjligenn inte funderat på å bli fotograf hörru? :)

2009-04-27 @ 19:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0