Iam On The Road.

Är påväg till skolan, springer runt som en galning här hemma för att hitta mina grejer. Känns som jag glömmer hälften all the time. Men men. Igår så kom Charlie och Maya förbi ett tag, Maya samla ihop lite tillhörigheter som va hennes.

Dom åker ju till Xiter i England i två veckor på söndag! HALLÅ? Jag hänger med ! Känns ju lite avis att dom ska iväg två veckor, men iallafall så är de faktiskt språkresa så dom kommer ha att göra :D. De betyder att jag kommer vara utan mina mörbyflickor i två veckor, vilket är lite sorgligt. Men jag har mina egnaste flickor som är minst lika bra :). Haha.

Idag är en rätt chill dag faktiskt. Skolan är de bara fyra lektioner, NAJZ. Slutar ändå 15.20. Men men. Ska kanske träffa Charlie och Maya idag också. We'll See We'll See.

Annars då? Mja inte så mycket, rätt segt hr i danderyd just nu. Inget som intresserar omvärlden. Inte mig heller för den delen. Ser ut att bli varmt idag, eller VARMARE. Igår var jag inne hela dagen, men tydigen hade tremometern flyttats upp emot femton grader. Wonderful.

Nej nu måste jag kila sötnosar.

Vi hörs när jag kommer hem!
LOOOOVE



Den här tjejen betyder otroligt mycket för mig..

Kommentarer
Postat av: oliviaoli

gullig bild på er två :)<3

2009-04-21 @ 15:56:53
URL: http://oliviaalinden.blogg.se/
Postat av: olivia

gullig bild på er två :)<3

2009-04-21 @ 15:57:01
URL: http://oliviaalinden.blogg.se/
Postat av: Anonym

frågar runt bland 95or lite.... var ska du konfimeras? :)

2009-04-22 @ 15:57:28
URL: http://hsvn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0