Goooooooodmorgon

yeeee heeeeeey sötnosar!
Sovit gott? Det har jag iallafall gjort.
Gick upp 06.15 shit vad jag är duktig. Är gott som klar. Har varit de ett bra tag. Nu ska jag endast åka till skolan. Tar bussen 07.41, yes så får de bli. Den går om tio minuter, perfa!

Idag blir de skola och sen Maya. Vi ska umgås, hon åker ju till england på söndag. Och min kära vän Amanda kommer hit över helgen ifrån malmö. Hon har praoat här i stockholm och ska spendera sin sista helg hemma hos mig. Myyyyysigt. Var ett år sen jag träffa henne. Allt för länge.

Har en massa saker jag måste köpa här kan jag rabbla upp lite
Lite nytt smink, puder, mascara och grejer.
ballerina skor
bikini
kläder (vår/sommar)
solglajor
simglasögon nya
osv..


hinner inte med de här nu.
Busen går.

CIao



Kommentarer
Postat av: moster

Nämen, vad ovanligt att du är pigg och glad....eller visst ja, helgen närmar sig och då kommer du ju vara på topp.



Ska vi slå vad om att måndag morgon kommer att vara tung..Maya åker, Amanda åker...du är "ensam" kvar....tungt....



Gå till skolan annars kommer jag hem och släpar dit dig.



KRAM

2009-04-23 @ 15:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0