Can You Keep A Secret?



'





Tycker dom här bilderna är lite mörka. Ensamt och bara allmänt dystra. Kan bero på att jag är på riktigt grubblar humör just nu och tankarna bara flyger där uppe. Jobbigt.

Dagen har varit bra. Efter skolan så gick vi till mörby vinka av våra kära vänner på bussarn sen chillade jag och jill i mörby ett tag. Träffa Alex och Mimmi. Trevligt.

När jag skulle åka hem börja mitt humör sjunka. Jag hade glömt mitt busskort -.- Mamma har spärrat så jag inte kan skicka buss-sms. Där stod jag SKITSUR. Ringde mamma som såklart inte hade tid att köra mig hem. Pappa kunde inte göra ngt. Min bror som kund hämtat mig svarade inte. När ajg suttit i dryga en timme börja mitt humör nå gränsen. Vem tror ni kommer då? Min bästa mimi! Hon körde hem mig för hon är världens räddare! Woho. Haha.

Nu ska jag käka. Hör av mig senare.

Ciao sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefina bilder men det börjar bli lite långtråkigt nu när du BARA använder manualfokus. <3

2009-04-29 @ 17:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0