Back To Reality.

Kom  hem ifrån lidingö för ett bra tag sen, trevligt! Har sminkat av mig, packat upp och sånt. Nu har jag precis satt mig i min soffa och pratar med *hemlig*. Vi håller på att fixa ett namn till personen här i bloggen. Haha. Får väl se vad vi hittar på.

Ska bli himlans skönt att träffa Jillsan imorgon. De var sjutton gubbar en hel vecka sen sedan. Tro mig de blir ett tag sen om man träffas varje dag.

Resten av detta lov kommer väl jag försöka träffa Alex, Vickan och Mimmi lite granna också, och Jill såklart! *hemlig* kommer in i shemat någon stans också. Låter de inte som jag har ett rätt bra lov framför mig? Jorå förfasen jag ler när jag tänker på de! haha.

Nu ska jag fortsätta prata. Vi hörs imorn. Ciao bella.


Snyggo i åre!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0