Alexandra Gästbloggar!

Amen tjenare, Alexandra här! Jag ligger hemma och är sjuk, och nu så börjar jag sakna att kunna skriva ut mig någonstans så där då och då. Jag hade ju en blogg förut (alexandrua.blogg.se) , fast jag tog bort den eftersom att jag tröttnade, och jag orkar inte starta en ny! Så nu passar jag på att våldgästa Linnéas blogg! 

Hahahahahahahah, en grej som jag inte förstår mig på, är hur människor orkar lägga ner massa tid på personer, som dom tydligen hatar så jävla mycket. Ägna tiden åt dom som ni tycker om istället för att försöka trycka ner någon som inte tar åt sig ett piss av det som ni säger. Jag klarar mig utan människor som ändå bara försöker få mig att må dåligt, även fast om dom misslyckas! Jag har vänner, som är så jävla mycket bättre än så! Och jag kan nästan bara skratta åt såna som håller på, för det är ju ingenting mer än patetiskt! Det är en grej som jag vet att jag och Linnéa har gemensamt, vi sitter och skrattar åt såna personer! 
Tack för mig, om ni har tur kanske ni kommer att träffa på mig igen! :) <3


Extremt gammal bild! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

har hon alexandra en syster som heter felicia? :O

2009-04-24 @ 17:01:05
Postat av: Linnéa

Jag tror faktiskt hon har de.

2009-04-24 @ 21:50:49
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0