#1

Japp vilken otroligt bilig dag. Vaknade imorse och kvart i nio satte vi oss i bilen för att komma till skidbackarna osv. När vi kliver ur bilder i björnen så säger Oscar: oj nej fasen jag glömde liftkortet i andra jackan. Jahapp då vare bara att åka tillbaka då och hämta de. När vi senare kommer till bräcke för att grabbsen skulle träffa nån snubbe där. Då när pappa skulle sätta på sig skidorna så har han två olika pjäxor och jag skratta så jag dog, blev lite smått irriterad då för att vi var tvungna att åka hem IGEN och byta pjäxor. När vi kommer till björnen för andra gången så börja de regna, och de regna. Vi åkte til ett annat ställe och åkte istället där jag lärde mig åka skidor när jag var sex. Vi åkte några åk men slasksnö i backen. Trist. Sen så var jag klar och då satte jag mig i bilen igen och åkte hem. Gick ut och knäppte några foton ni nu kan få se.













Lite bilder ifrån idag alltså kommer några till senare så håll utkik!

Hur är de i stockholm?

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0