090420

Vaknade av att mamma väckte mig imorse. De gick sådär. Jag var helt död, huvudet dunkade och jag orkade inte gå upp. Den här helgen har varit så himla körig. De har hänt så mycket. Mamma tyckte jag kunde stanna hemma idag. Jag sov till halv tio kanske. Sen har jag bara sovit, kollat på tv, nu är de gossipgirl. Funderar på om jag ska träna eller inte.

Sitter och ´funderar på vad jag ska skriva här i bloggen. Har verkligen skrivkramp. Hoppas de går över snarast.

Nu ska fortsätta kolla på gossipgirl.
Hoppas ni haft en bra måndag.







Tre bilder ifrån igår.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Moster

Nämen hallå, vad är det för trams!



Du har kört järnet hela helgen och funderar på att TRÄNA i eftermiddag.....men skolan det orkar du inte.



Vilket bullshit, du har en alldeles för vek mami...syster syster min.



Kan meddela att i princip alla människor tycker att det är tungt att komma igång på måndagar...det kallas livet min kära guddotter. Livet som du ska förbereda dig inför. Din mamma kommer inte att vara där jämt och säga att du kan sleep in...suck.



Jag blir så trött på er två ibland.



Lite arg faktiskt.





2009-04-20 @ 17:42:21
Postat av: Linnéa

Nej jag behövde inte gå till skolan idag? De har faktiskt sina anledningar.

Jag bad inte ens om att få vara hemma?



Arg, varför de? Inte ens värt de, när man bara vet hälften.



De har precis som jag sa sina anledningar.

2009-04-20 @ 18:06:44
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Har maya en egen blogg ? :)<3

2009-04-20 @ 19:29:44
Postat av: Anonym

Fråga till frågestund:

Vad heter du i mellannamn

Vart är du född?

Vad har du för framtidsdrömmar?

2009-04-20 @ 19:56:11
URL: http://majflicka.blogg.se/
Postat av: A

vart kommer den randiga tröjan ifrån som hon till vänster har? UBERSÖT!

2009-04-21 @ 18:54:53
Postat av: Linnéa

A: Jag vet faktiskt inte. Här har du hennes blogg där du kan fråga : http://imagine.devote.se

2009-04-21 @ 19:13:23
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Kerstin

nu börjar jag bli trött... Jag har frågat 2 gånger efter mayas blogg och du svarar aldrig! Om du inte vill ge ut den kan du iaf säga det! en extremt ledsen läsare...

2009-04-22 @ 17:28:01
Postat av: Linnéa

Kerstin: Åh förlåt, jag trodde jag hade svart på de. Maya har en blogg, men den är nu lösenord skyddad, tror itne att om jag känner henne rätt kommer öppna den igen. (: Förlåt att de dröjde.

2009-04-22 @ 19:33:47
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Okej men tack så mycket endå :) Du har en skitbra blogg!!

2009-04-23 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0