090414

Skolan gick bra sen så utan förvarning gick jag hem till Maya. Knackade på och hennes syster var hemma. Dock ingen Maya. Gick in och var där och ett tag. Hennes syster stack och Maya kom hem. Vi städade hennes rum. Jag hjälpte henne med hennes garderob. Vid halv sex drog jag hem. Sen har jag skypat med Maya och Sam och sen har jag pratat med Erik. Jaja. De är mycket som händer. Men men.

Imorn ska jag träna! Woho.



Detta hade jag på mig idag.
Jeans: DR denim
Jacka: Zoul
Linne: forever21
Sen resten vet jag inte.



Edsviken



Maya har sina gömmor x)

Ciao bella!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://lajneuaberglund.blogg.se/



:)

2009-04-15 @ 10:47:58
Postat av: Karina. P

ibland kan jag tycka att bilder är välldigt tråkiga när man bara tar på naturen och så men din bild va helt fantastisk! Det va någonting som fick mig att fullkomligt ÄLSKA den! Helt underbart bra du bloggar! <333

2009-04-15 @ 18:19:00
Postat av: Linnéa

Oj tack, vad kul och höra. Jag håller verkligen med om att bilder i naturen blir tråkiga. Därför försöker jag variera med vad jag fotar och så.

Haha tack va gullig du är! :)<3

2009-04-15 @ 20:08:50
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0