utmärkelse

haha gud va töntig jag är känner jag när jag skrev den där överskriften men en sak ska sägas och de är att jag verkligen har världens finaste vän, hon är helt otrolig på alla sätt! Fanny Lassi Stålarw! Jag är så stolt över dig vännen! Du&jag - föralltid hjärtat! hand i hand ifrån 27/2-08 och därifrån till en evighet! eller hur?
Eftersom pärlan är född den 27 februari och jag den 27 januari har vi en sak som jag inte har med någon annan ett systerskap thats it liksom! Säg vad ni vill jag är storasyster till världens bästa lillasyster
Du&jag livet ut vännen

Kommentarer
Postat av: FFLIRTY

ja Linnea jag saknar ord

lilsis <3 bigsis livet ut.

jag älskar dig mer än ord kan förklara

2008-09-08 @ 20:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0