Nu bär de av!

Haha, nu satte jag på datorn extra för eran skull för att kunna skriva ett sista inlägg innan jag åker. Klockan är 05.04 om 26 minuter åker vi till Åkarnas Hus vid MörbyBadet där våran buss står och väntar på klubben! Ska bli skitkul att åka iväg men jag kommer inte kunna blogga, tyvärr! Men ni får hålla koll på när jag börjar skriva igen för de är väl på måndag morgon när jag vaknar. Vi kommer bo i ett klassrum i en skola vi har två eller tre klassrum att dela på. På lördag morgon börjar tävlingen! Men ni får ha de jätte bra i helgen får skriva när jag kommer hem kortfattat om de två dagarna nere i Tyskland! Ska försöka att ta massa fina bilder också. Nu måste jag kila! Önska mig lycka till så hörs vi när jag kommer hem.

Massa kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Kalas L

Lycka till och var snäll mot mammi.



Du en sak bara, den där jackan är det inte lite VÄL tidigt att börja med den i september...



Sen undrar man ju hur det ser ut i ditt rum med nya soffan. Bild tack!



KRAM

2008-09-26 @ 05:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0