NO & ett hål i väggen x)

Hahah, ja som rubriken säger jag har haft en rätt knasig dag idag! Imorse vaknade jag gick sovades upp och började göra mig i ordning! Haha, jag kom iväg med bussen som gick 1 minut över 8 började halv 9 så de va väldigt lugnt! Träffade Sebbe vid bron, och Maria och Lovisa uppe vid skåpen, vi gick ner och hade syslöjd, vi gjorde frisbees som ja lägger in bilder på! Efter de hade vi bank och eftersom jag kom i lite obaland igår med pojkvännen så pratade vi först knappt med varann jätte töntigt men men x) Sen så satt vi i alla fall tillslut, jag, pojkvännen, Jill, Maria och Lovisa i ett grupprum och skrattade x) Efter banken hade vi lunch, jag dissade lunchen som alla andra och gick till gården istället! Sen vare NO-.- så jävla SÄMST! Jag hatar biologi! Aja efter två ½ timmars biologi så hade vi PT! De gick bra!

Efter skolan gick jag med grabbarna till Mörby C och tog bussen med pojkvännen till vallen och gick hem till Danne, där vi typ bara chillade kolla på Tv så jävla kul, vi kollad epå " Ett hål i väggen " HAHAHAH Klockrent asså! I LOVE IT! De ska jag börja kolla på:O Ja på bilden förstår ni nog x)
 

Nu sitter jag och pluggar -.- Franska, matte och geografi ! Jippi!

Aja lägger istället in lite bilder från dagen:)



Min och Marias frisbeé
min till vänster M´s till höger



Knas Maria!
Haha vännen!


Maria & Lovisa höll på att förklara en "viktig" sak ifrån kören
mitten bilden är en förklarning varför de finns årstider
tredje är duktiga Jillson som läser


Här är en sjukt konstig bild på världens finaste pojkvän:')



gjordes utav mig dåra under PT'n & biologin:)

Nu ska ja fortsätta plugga
Ha en bra fortsatt kväll

// LB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0