me love tisdagar!

Jag ÄLSKAR tisdagar, hittills har jag haft sovmorgon varje tisdag, förra veckan började jag med kör/bank klockan 11.00 och idag samma tid! Så skönt! Idag så skulle jag pröva att gå på kören verkade sådär men jag får se, betygen blir ju betydligt högre om man är med i kören, men vi får se! Efter de hade vi lunch de va potatisbullar-.- de va inte gott nånstans! Sen så gick vi till Gården satt och kollade på nicolodien och MTV efter de hade vi NO/biologi! Jag och våran biologi lärare älskar inte varandra-.- haha, men de va väl sådär de är 2½ timme lektion så jag blir så trött! Och nä jag blir trött är jag inte rolig! Efter NO lektionen hade vi PT YES!! 'profiltid' och de har vi med Peter! Min favorit lärare:D Även min mentor! Vi kollade på film i en halvtimme och fick sluta typ 30minuter tidigare, då gick vi ner till gården jag spelade lite biljard med christian och sebastian(A) Jag ÄGER på de:D Sen så gick jag till Mörby och tog bussen hem!

Nu sitter jag och ska plugga lite, är jätte trött men ja måst plugga SO! Imorgon har vi en av de jobbigaste dagarna på HELA veckan! Ska bli skönt att få gå och träna sen efter plugget!

Hoppas allt är som de ska för mina nära & kära! De känns som de går igenom en jordbävning i allas liv just nu, mitt eget är ioförsig rätt lugnt, men vi får väl se!<3

Nu ska jag kolla runt lite, äta nånting och plugga
Ha en bra kväll!

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0