lidingö

Japp! Nu sitter jag här i Oscars UBER balla rum och degar framför datorn, Nicolas och Oscar åkte hem till någon tjej för att kolla på film, jag blev tillfrågad men tackade visserligen nej! Jag är så trött efter att ha varit vaken hela natten -.-. Har precis käkat diverse saker och är totalt redo att åka hem x). Yesbox kanske ringer Adrian eller nån annan filur,  i alla fall äre officiellt att vi är tillsammans nu, :) Jag och Adrian dåra, de va väl efter gårdagens kväll/natt där(aa) Aja, jag älskar dig finast!
Nu ska jag nog dega framför playahead, sen så kommer väl grabbsen tillbaka nån gång. Men jag ska gå, vi hörs!

Vad har ni gjort ikväll?
Ha en bra fortsatt kväll!

kärlek
LB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0