klockan 12

Japp, idag börjar vi klockan 12! vi ska mötas vid spärrarna i MC klockan tolv! Jag, Maria och Lovisa ska mötas där halv tolv för vi ska in på hemköp och köpa lite gott. Sen så åker hela vårat arbetslag; 7 A till stan, går av vid universitet och går ut till EkHagen/stora skuggan. Där ska vi göra massa saker under dagen och sen så ska vi grilla korv och ha de lite mysigt! Jag har precis gått upp! Jätte skönt med lite sovmorgon. Nu ska jag klä på mig varmt eftersom de kommer bli en kall och lång dag, och så ska jag fixa iordning mig, sminka mig, platta håret lite sånt där!

Igår somnade hag tidigare än på länge! Halv ett :O, jag har jätte problem med att somna på kvällarna men igår så small de, haha.

Om ni undrar varför jag inte lägger in bilder längre så är de pga olika anledningar för de första så är min dator på lagning och jag vill inte ladda in mina bilder på dom andra datorerna! För de andra har jag upptäckt att vem som helst kan ta mina bilder så jag ska nog va lite försiktig med att lägga ut bilder!

Nu ska jag gå och fixa mig skriver nog innan jag går!

Ha en jätte bra dag!
// LB

Kommentarer
Postat av: Moster

just det VEM SOM HELST KAN TA DINA BILDER....har du hajjat det nu!



BRA. Finally, mission completed.



2008-09-13 @ 19:58:13
Postat av: lillsan

HAHA, aa jo precis:)

2008-09-13 @ 20:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0