IKEA!

Yes! Jag har suttit hela kvällen framför OC och så kommer mamma in i mitt rum och vi började prata om hur man kan göra om i mitt lilla söta rum! Så nu har jag varit inne på Sverigesbästa sida IKEA! & hittat bilder på den lilla soffan jag ska köpa och ett nytt skrivbord toppen! De kommer bli skit bra! Haha jag satsar på mitt rum nu asså! Haha, liten snabbis där! Och förlåt för dålig uppdatering, men så fort jag läser t.ex. http://michellewistrom.blogg.se hon är så duktig på att hålla sig uppdaterad jämfort med mig haha så jag år lltid tillbaka suget när jag läst nåt inlägg i henne blogg!

Idag har jag varit med pojkvännen, Wille, Tove, Erik, Ditte och Lina ett tag sen så skulle jag följa med Älsklingen hem men han kom på att han skulle på fotboll så jag prallade mig ner till bussen istället och åkte hem:) Imorgon ska jag nog träffa grabbarna och älsklingen!

Skriver senare!
kärlek

Kommentarer
Postat av: amilia

varför skriver du inte va din pojkvän heter? e de adria eller jag fattar inte! ;)

2008-09-21 @ 19:49:34
Postat av: Linnéa

hihi aa jo de är Adrian, nej ja vet inte de blir bara så x)

2008-09-21 @ 22:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0