HEMMA!

Ja, nu är bloggen i full gång igen efter helgen i Tyskland! Jag kan inte säga att jag har orken till att berätta de tre dagarna i Tyskland men jätte roligt har jag i alla fall haft:) Men imorse så kom vi hem runt fyra på morgonen jag somnade direkt och hann inte till första lektionen men var där till svenskan kul att träffa alla. Vi hade svenska sen lång håltimma jag och Jillsan käkade med några och sen så gick vi till gården va där ett tag sen gick vi till mörby tillbaka satte oss på klippan vid skolan kollade ut på globen och hade de skönt! Sen hade vi tre lektioner var av ett konditionstest på gympan där vi skulle springa till Ösbysjön och tillbaka. Jag och Jill sprang på drygt 20 minuter och de va bra:) Sen hade vi två lektioner till sen slutade jag gick till mörby c och träffade Maya och Agnes vi åkte hem till mig och åt chips :D Nu sitter jag och ska käka snart men jag har jätte ont i magen -.- Ska lägga mig tidigt är lite förvirrad ikväll..

Ha en bra kväll:)
kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0