Gula pannkakor

Ja, förlåt för att jag inte skrev mer igår, men jag aja skit samma! Idag har de varit helt okej i skolan lite trassel pga olika anledningar. Idag har de varit en skön dag men ändå väldigt jobbig -.- Började med slöljd jag håller på med ett örngott. Efter två ½ timmes slöjd hade vi bank YEES! De betydde att jag hade tid att plugga till biologin senare idag! Sen var de lunch och efter de sista lektionen biologi där vi höll på med forskningarna om våra växter. Jag forskar om Kattmynta, vad de är vet jag inte riktigt än. När vi slutat tog jag bussen hem va ett tag hemma med Bernhard och Nico, sen kom Maya vi gjorde gula pannkakor. Haha nu sitter jag i mina soffa och kollar på OC ..

Ska plugga lite matte sen tror jag, börja packa till Tyskland, aa lite sånt:)

Ha en bra kväll.
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0