glitter & skolfoto

Haha jo precis som rubriken! Jag har sprungit runt nu halva morgonen och letat efter saker, nu har jag sminkat mig, blev rätt nöjd, ja prövade att sätta silverfärgat glitter på ögonlocken haha, de va interessant och ganska svår men jag börjar bli van! De är rätt fint tycker jag, sådant glitter finns på Make Up Store i pulver glitter, vet inte hur mycket de kostar! Eller så finns de på vivaladiva där ifrån kommer mitt de är nog ganska billigt eftersom de inte är bästa kvalite men de funkar!

Idag har vi skolfoto! Jag har på mig blåa jeans, och min blå bondeli stickade tröja eller aa:)
Vi har gruppbilden idag, och porträtt bilden på fredag!

Nu sitter jag här med en stor kopp te och väntar på ingenting! Haha, ska gå och fixa mig helt klart och sen åka till skolan! Idag får jag inte simma, eftersom mitt halsont;/ Aja de får bli som de blir!

Ha en jätte bra dag, jag ska rusa nu!
uppdatrerar senare idag

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0