From agneslife.blogg.se

HIT & DIT:
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - 2-3
Vad tycker du om kärlek? - Fantastiskt
Har du flashat/strippat nångång? - har jag säkert
När kramade du någon sist? - 1 timme sen kanske
Saknar du någon speciell person? - JA
Har du svårt för att bli kär? - Händer inte varje dag
När kysste du någon sist? -  1 timme sen ungefär
När fick du senast en komplimang? - Öhm kommer inte ihåg
Har du hånglat med någon av samma kön? - Haha aa!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Arå
Hånglat med nån riktigt ful: HAHA yes!
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: ah
Gjort något riktigt dumt: För mycket
Gjort något du verkligen ångrar: Absolut.
Varit nykter på nyårsafton: Ja?!
Gjort nått olagligt: Jo ja..
Blivit polisanmäld: Nepp
Fått din mamma att gråta: Ja
Slagit ner någon: Haha nej
Skämts över dina föräldrar: Skoja inte-.-
Skämts över dig själv: Ja.
Sagt jag älskar dig och menat det: Självklart
Tar du droger: Nej
Dricker du: Sometimes
Vilka kläder sover du i: Olika.
Vem hatar du verkligen: No comments
Varit kär: Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på:  Någon gång
Vill du gifta dig: Klart
Vill du ha barn: - Jo,

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: - I min? Jag`?
Såg dig gråta; - My self
Fick dig att gråta: C
Du gick på bio med: kommer inte ihåg
Skällde på dig: Pierre

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Ja.
Kramat någon: Ja!
Pussat någon: :D j
Köpt någonting: Candy.
Sjungit: Yes!
Saknat någon: Ohja.
Tänkt på någon: många.

HAR JAG:
Digitalkamera:  Yes!
Telefon på rummet: Haha aa,
Egen dator: AA typ,
Husdjur: Nopp
Bra kompisar: Ja.
Tar du receptbelagda mediciner: Händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0