dator på service

Ja, idag har ja haft de bra, lite jobbigt men inga detaljer!
Ja, jag kan inte skriva lika många inlägg just nu eftersom mig dator är inne på lagning, en knapp har lostnat och den stänger av sig själv! Hoppas dom kan fixa de, eller så får ja en ny för jag ha hittat världens sötaste dator! Toshiba någontnig jag är nästan kär i den haha!

Men ikväll har jag varit på min första basketträning med brudarna, Maya, Agnes, Sofie, Charlie och Danya, de va roligt:)
Lite tveksam om jag verkligen vill börja men vi får väl se:)

Nu ska jag gå för den stora datorn är upptagen av mami och papi, skulle bara skriva till er alla små söta läsare och säga att jag inte kan blogga lika mycket som jag lovat och detta problem har jag haft nu i några veckor så de är därför, förlåt för dålig uppdatrering! Aja ska göra de bästa av problemet!

Ha en bra kväll

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0