dålig uppdatering -.-

Hallå hörni,
Först jätte stort förlåt för dålig uppdatering! Usch jag får så dåligt samvete när jag inte skriver-.-
Aja nu är de lördag i alla fall, och jag kom hem runt halv 12, i går så sov ju jag, Lovisa, Maria, Adrian och Danne hemma hos Danne, vi la ut massa madrasser i hans öhm jag vet inte riktigt hur man förklarar men dom har ett rum emellan duscharna och varagsrummet typ där dom har en tv asså de är som ett badrum typ fast ändå inte x) Skit samma där sov vi eller aa sov och sov, vi kollade på sex olika filmer jag hängde inte riktigt med pga olika anledningar, inga detaljerx). Sen så somnade vi eller aa somnade vi vid 5-6 vaknade av Dannes underbara undelater klockan drygt 9 alla va "jätte" pigga -.- eller inte x). Vi gick och käkade lite och gick upp och fortsatte kolla på film. Sen så skulle Danne iväg så jag kom hem dåra ungefär vid 12, sen dess har jag inte gjort någonting, ska kolla film nu skriver mer senare:)
Ha en fortsatt bra dag!

kärlek
LB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0