cp dag!

Imorse kom jag till skolan träffade Jillsan på bron vi gick upp till skolan där de började med mentor eftersom våran mentor är på klassresa med åttorna så va vi hos en annan mentor efter de hade vi musik och påväg till musiken så stod jag och pratade med balle med Jill och vem tror ni inte trippade runt i korridorerna om inte COLIN?!:O Haha helt cp han blev gänska förvånad att jag gick i den skolan men jag blev nog mest förvirrad! Vad gjorde han på friberga?:O Haha. Sen hade vi musik och sen så gick vi och käka och gick till gården där Colin va med några åttor han förklarade att han inte hade något att göra och därför hade han kommit till friberga för att träffa nåra kompisar typ? Så vi stod och snacka ett ta innan jag drig iväg till elevensval efter de så gick vi upp till skåpen och där träffade jag Colin igen x) Han va med på åttornas lektioner tydligen och llting helt cp-.- Sen så kom min älskling! Fan va jag har saknat honom:O Han har varit sjuk måndag, tisdag och gud så tomt de har varit x) Vi hade språk de gick bra och sen svenska och sista lektion matte.

Efter skolan gick jag med Jill och Adde till mörby där vi typ gjorde igenting och senare så tärffade jag mami som körde mig till träningen, de va inte så mycket kvar av träningen när jag kom men lite hann jag i alla fall! Träffade Nathalie, Ellen och Hillevi också dom började när jag slutade x) Vi snacka ett tag om Tyskland och så de kommer bli skit bra tror jag! Vet jag:) Kommer sakna, Maya, Jill och Adde :/

Nu ska jag kolla lite på franskan bara sen täkte jag fortsätta på OC har börjat kolla om på hela skiten ju och nu har jag tagit mig hela vägen till tredje säsongen:D UNDERBART:)

Kärlek till er
LB



Bild ifrån mayysons födelsedag 11 januari!
Världens mysigaste minnen!
Nu gör smurfarna comeback!:)<3

Kommentarer
Postat av: amilia

vem e colin?? va du typ tillsammans med honom??



// A

2008-09-25 @ 17:19:42
Postat av: Linnéa

Haha, Colin lärde jag känna i våras någon gång och jag gillade väl honom men de blev aldrig någonting mellan oss, sen var vi JÄTTE bra kompisar ett tag också inpå slutet av sommarn och aa nu har vi inte sååå mycket kontakt de är synd men de är kul att träffa honom när vi väl ses:)

2008-09-25 @ 19:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0