About the day!

Imorse kom jag drygt en kvart innan vi började och träffade allihopa! De började med matte jag hann klart med alla A och alla B och halv C! Känns skönt eftersom jag åker bort på fredag och ligga bra till! Efter de hade vi svenska lästimma min bok är faktiskt jätte bra "förföljaren" Efter svenska hade vi lunch i två timmar och femtio minuter nice! Jag, Maria, Lovisa och Jill gick till mörby c och jag och Jill delade på en Nacho! Yummy! Efter de gick vi mot skolan sen spelade jag och Jillsan en omgång billjard på gården! Efter lunchen hade vi engelska de gick rätt bra faktiskt jag och Jill gjord eklart läxan till fredag x) Bara korsordet kvar! So sista lektionen najs najs, jag, Tove och Jill satte oss i de bekväma grupprummet och gjorde klart uppgifterna. Vi slutade en halvtimme tidigare och gick till Mörby C gick upp till mamma och vi åkte och kollade på en soffa till mig ska åka och hämta den lite senare! JAA!:D Nu ska jag städa bort lite saker så den får plats! Lägger in lite fina bilder också ifrån dagarna här inpå.

PICS



Haha billjard är inte våran grej!



Här jobbar vi järnet för att hinna klart:D

SÖNDAGS



En stor snacks, en stor popcorn, två stora drickor
BLOCKBUSTER MENY
endast 99:-
Haha
X)



MAT!

Nu orkar jag inte lägga upp mer!
Skriver mer senare!

kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0