Nu blogg, samma inlägg!

 Ja, nu har jag bestämt mig för att starta en helt ny blogg! Inför sjuan, och jag kommer skriva ungefär samma sorts inlägg som i min förra blogg, http://lajneuaberglund.blogg.se/  den kommer jag dock inte att stänga ner, eftersom jag tror att jag kan tycka de är kul att läsa den nångång, typiskt mig haha! Men i alla fall skolan börjar på måndag *jippi*, nej men de ska bli kul, ny skola, nytt folk! A okej, inte alla dåra men en hel del! Nu ska jag snart åka iväg till Centrum ska träffa Hanna där, tror att storebror kan köra mig, ska se vad jag och twinies hittar på där! Jag har verkligen vänt på dygnettotalt! Jätte jobbigt! Somnar inte föräns 3 och vaknar runt 1, och skolan börjar, herregud! Jag har börjat om OC jätte kul att kolla jag älskar de! Igår var jag i täby med brudarna, vi badade i fontänerna utanför centrum! Jätte mysigt och ur kul! JAg kan slänga in ett par bilder från gårdagen som var galet underbar! Aja jag skriver mer ikväll, hare bra
 
// LB

Här kmr bilder från gårdagem!

 
en blöt Jenny, och en torr Elin!
haha älskar er tjejer!



Världens gulligaste!
Max&Elin!



Jenny! Ouf langar posen



Ballaste man själv som är dyngblöt!
Jillsan och elin!

(tryck på bilderna så blir som större)
:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0