morgon

Nu är de morgon, fredag och idag börjar en hel del kompisar i skolan! Jag känner mig räått rastlös på dagarna när jag inte umgås med folk såklart! Men i alla fall, jag tänkte käka lite frukost och chilla lite! Sätta på tvn och kolla! Kommer inte ens ihåg sist jag kollade på tv! Hahaha. Men jag skirver mer senare inpå dagen!
Ha en jätte bra dag!

//LB

lite bilder från gårdagen!



Hanna&Stefan!
sötnosar



Linnéa&Hanna
töntar sig på BR:D



BUSTED!
HAHAHA



så gulligt så!



haha Maria frågade om man såg ögonfransarnaxD



MIN FÖREBILD:D

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: AgnesLingegård

ABO, porr mitt i centrumet! hur fan kunde jag missa det !!??

2008-08-26 @ 18:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0